[ingo-hcmc] NGO Happy Hour event notice - 17/07 @KOTO

Van Ly van.ly at eastmeetswest.org
Sun Jul 14 15:38:57 ICT 2013

[SCROLL DOWN FOR ENGLISH TRANSLATION]

“Chào các bạn,

Giờ Vàng NPO/NGO tháng 07/2013 sẽ diễn ra lúc 18h – 20h Thứ Tư tuần sau, 17/07/2013 tại Nhà Hàng KOTO, số 151-A Hai Ba Trung, Q.3, TP.HCM. Chúng tôi hy vọng được đón tiếp các bạn!.

Không phí vào cửa, đơn giản là bạn sẽ trả tiền phần nước uống hay thức ăn nhẹ của mình.

Vui lòng chuyển thông tin này cho bạn bè cũng như những người đã từng tham dự Giờ Vàng NPO/NGO!

Thân ái,
Van, Son, Dana, Anya, Liz, and Truc
Đồng tổ chức Giờ Vàng NPO/NGO”
ENGLISH VERSION:
Dear Friends,

July 2013 NGO Happy Hour will take place 6-8pm on Wednesday, July 17, at KOTO Restaurant, 151-A Hai Ba Trung, District 3. Hope you can make it!

No entrance fee needed. We simply ask that during happy hour, you purchase a beverage or snack from our kind venue this month.

Feel free to circulate to friends, family, and fellow NGO/NPO supporters!

Sincerely,
Van, Son, Dana, Anya, Liz, and Truc
Co-organizers of NGO/NPO HH