[ingo-hcmc] Revised agenda (ENG/VIET): 05/12 HCMC INGO Discussion Group Meeting

East Meets West - Ho Chi Minh City emwhcmc at gmail.com
Wed Dec 3 05:31:36 GMT 2014

Dear friends,
Please find the revised agenda for the  HCMC INGO Discussion Group Meeting, scheduled for Friday, December 5, 2014:

Revised Agenda – December 5, 2014

8.30:                Opening and welcome (round of introductions)
8.45:                Year of Horse (2014) Wrap-Up: Lessons Learned, Exciting
Outcomes.  Presentations by:
·      Maison Chance
·      Life Project 4 Youth Foundation
·      Thao Dan Social Protection Centre
9:30:                Break
10:00:              Small group discussions – prospects for new projects in 2015,
possible topics for HCMC INGO Discussion Group for 2015.

10:30:              Updates from HCMC Working Groups
·      HCMC Childrens Rights Working Group
·      Gender Working Group
·      Disability Working Group
·      Southern Climate Change Working Group
·      Capacity Building Working Group

10:50:              Announcements and closing of meeting

The meeting will be organized at the offices of HUFO at 31 Le Duan street, District 1, HCMC. We will meet in the (smaller) room on the ground floor.

We will have light refreshments on December 5th. Please let us know if you can make it!
----------------

Nội dung chương trình như sau:

8h30:               Khai mạc và chào đón khách (tự giới thiệu sơ lược)
8.45:                Tổng kết năm Ngọ (2014): Bài học Kinh nghiệm và những kết quả thú vị. Được trình bày bởi:
·      Nhà may mắn VN (Maison Chance VN)
·      Tổ chức Life Project 4 Youth
·      Cơ sở Bảo trợ Xã hội Thảo Đàn

09:30:              Nghỉ giải lao

10:00               Thảo luận nhóm nhỏ - triển vọng cho các dự án mới trong năm 2015,
chủ đề có thể thảo luận cho Nhóm thảo luận HCMC INGO cho năm 2015.

10:30:              Cập nhật từ nhóm công tác TP.HCM
·      Nhóm hoạt động quyền trẻ em TP. HCM
·      Nhóm công tác về Giới tính
·      Nhóm công tác về lĩnh vực khuyết tật TP. HCM
·      Nhóm công tác về Biến đổi Khí hậu (miền Nam)
·      Nhóm nâng cao năng lực

10:45: Thông báo và bế mạc cuộc họp

Cuộc họp sẽ được tổ chức tại trụ sở của HUFO tại số 31 Lê Duẩn, Quận 1, TP Hồ Chí Minh. Chúng ta sẽ gặp mặt tại một phòng (nhỏ hơn) ở tầng trệt.

Chúng tôi sẽ có thức ăn nhẹ vào ngày 05 tháng 12. Xin vui lòng cho chúng tôi biết nếu bạn có thể đến tham dự!

Sincerely,
Van Ly