[ingo-hcmc] (VIET) 18/09 Họp nhóm thảo luận HCMC-INGO - "Quyên quỹ"

VUFO in the South Rep. Office vufovppn at gmail.com
Mon Aug 24 03:06:46 BST 2015

Dear chị Vân,
I- Nguyen Thuy Nga- foreign relations officer of VUFO/Southern
Representative Office confirmed to attend the Discussion.

Nice week,
Best regards,
Nga

--

*LIÊN HIỆP CÁC TỔ CHỨC HỮU NGHỊ VIỆT NAM*

*THE VIETNAM UNION OF FRIENDSHIP ORGANIZATIONS*

*VĂN PHÒNG ĐẠI DIỆN PHÍA NAM - SOUTHERN REPRESENTATIVE OFFICE*

ADD: 7 LÊ DUẨN, Dist.1, HCMC. TEL: (08)38250372- FAX: (08)38222436