[Ngo-admin] [Fwd: Fwd: Green Transport Week Campaign Update]

Ha Phan Thu haphan at ngocentre.org.vn
Mon Oct 5 17:29:55 ICT 2009

Dear all,

Greetings from the organizers of the Green Transport Week 2009!

We would like to express our heartfelt gratitude for your organization’s
participation and support in the Green Transport Week campaign. As the
Green Transport Week (GTW) comes to an end, we hope that this campaign
has inspired you to start using green transport to get to work everyday
for a better air quality in Hanoi.

Upto now, there have been 23 workplaces have registered officially with
the Campaign. We acknowledge that many other organizations and
individuals have used Green Transport during the week but have not been
able to update the information with us through the website.

Please find attached with this email a form to summarize data of your
office or individual’s green kilometres within this week. We would like
to ask you to help collect the data for participating members of your
office (as well as your own record) and send the information back to us
by *4pm, Monday 5th October 2009:*

                    Action for the City

                    1 Pham Ngu Lao, Hoan Kiem, Ha Noi

                    Email: giaothongxanh at gmail.com
                    <mailto:giaothongxanh at gmail.com>

We believe that this data will help us all to see clearly the impact of
our individual actions to improve air quality in Hanoi and our
collective effort in reducing green house gases..

Again, thank you very much for your active involvement in the GTW
campaign and for being a part of the solution to air pollution and
climate change.

Look forward to hearing form you

Kind regards,

Green Transport Team

www.giaothongxanh.org <http://www.giaothongxanh.org/>

 -----

Thân gửi các bạn,

Chiến dịch Giao thông Xanh 2009- Thay phương tiện Đổi suy nghĩ xin cảm
ơn sự quan tâm ủng hộ của cơ quan và cá nhân các bạn trong chiến dịch
này. Tuần lễ Giao thông Xanh đã gần kết thúc, chúng tôi hi vọng là chiến
dịch nhỏ này sẽ giúp các bạn có thêm động lực để sử dụng Giao thông Xanh
khi đi làm, giúp cải thiện sức khỏe và chất lượng không khí ở Hà Nội

Tới nay, đã có 23 tổ chức chính thức đăng ký với chương trình. Chúng tôi
cũng được biết rất nhiều các tổ chức và cá nhân khác đã sử dụng phương
tiện Giao thông Xanh để đi làm trong tuần này nhưng chưa có điều kiện
đăng ký và cập nhật chính thức qua trang web của chương trình.

Kèm theo thư này là một mẫu biểu để giúp bạn và cơ quan bạn tổng hợp số
Km xanh đi được trong tuần. Chúng tôi mong các bạn giúp thu thập các số
liệu từ các cá nhân đã tham gia sử dụng Giao thông Xanh trong tuần và
gửi lại cho Chiến dịch trước *16.00 ngày thứ 2, 5 tháng 10 năm 2009*:

                    *Trung tâm Hành động vì Sự phát triển Đô thị
                    *

                    1 Phạm Ngũ Lão, Hoàn Kiếm, Hà Nội

                    Email: giaothongxanh at gmail.com
                    <mailto:giaothongxanh at gmail.com>

Chúng tôi tin rằng các số liệu này sẽ giúp chúng ta đo lường rõ hơn tác
động của các hành động của cá nhân trong nỗ lực cải thiện chất lượng
không khí ở Hà Nội và giảm thiểu phát thải khí nhà kính.

Một lần nữa, xin cảm ơn sự tham gia ủng hộ nhiệt tình của các bạn và cơ
quan bạn và cùng với chúng tôi thực hiện một giải pháp thiết thực cho
vấn đề ô nhiễm không khí và biến đổi khí hậu.

Nhóm thực hiện Chiến dịch Giao thông Xanh

www.giaothongxanh.org <http://www.giaothongxanh.org/>

--
Trần Thị Hải
Program Coordinator